Welkom , login of registreer
   
SHOP

Beauty-koffer company behandelt de klacht overeenkomstig een klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Beauty-koffer company, nadat de klant de gebreken heeft geconstateerd.

Bij Beauty-koffer company ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Beauty-koffer company binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Mocht er niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de klant de mogelijkheid om zijn klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel Beauty-koffer company als de klant stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de klant betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
 

 
 

BEDRIJFSINFO

       Beauty-koffer company
       Kid Oryrode 5, 2717CC Zoetermeer
       info@beauty-koffer.nl
       06-20038401 


 
 
 
KLANTENSERVICE
 

VEILIG BETALEN & VERZENDEN
468c2b227dbaaedeef4f190fcfe204c7.png


 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.